پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

توراکراین

۱۷۵ بازديد
کشور اکراین در شرق اروپا واقع است. این کشور با روسیه، مولداوی اسلواکی، مجارستان و رومانی مرز زمینی و با کشورهای روسیه، بلغارستان، ترکیه و گرجستان مرز آبی دارد. پایتخت کشور اکراین کیف و بزرگترین شهرهای آن خارکف، اودسا، دنپر، دانتسک، زاپاروژه، *******وارخ و لوف می باشند. 
میدان استقلال: یکی از بزرگترین و مطرح ترین میدان های کشور اکراین میدان استقلال است که از نظر معماری بسیار زیبا و قدمی است و به قرن هجدهم میلادی باز میگردد ، در روزهای تعطیل محل مناسبی برای تفریح و تجمع توریستها میباشد ، اگر شما تور اکراین را انتخاب نموده اید حتما از این میدان بازدید کنید . 
پادیل: موزه ای زیبا در زیرآسمان آبی که مسافتی در حدود۱۵۰ هکتار از محیطی به زیبایی تابلو نقاشی در جنگلی به نام گالاسوسکا در حومه شهر کیف در نزدیکی روستایی بنام پیراگووا به خود اختصاص داده است.این موزه یکی از بزگترین موزه ها در جهان بشمار می رود که همه ساله گردشگران زیادی در تور اکراین از آن بازدید می نمایند. 
از دیگر مناطق گردشگری که در کشور اکراین مورد توجه گردشگران تور اکراین قرار می گیرد می توان موزه ملی جنگ، کلیسای پیچرسکایا لاورا، مارینسکی پارک، خیابان آندروسکی، کلیسای سنت سوفیا و ... را نام برد. در صورت پیدا نکردن تور مورد نظر به قسمت تور اروپا مراجعه فرمائید. 
زبان رسمی مردم این کشوراکراینی است، ‌اما در مناطق شمالی و بخشی از جنوب مردمان به زبان روسی صحبت می کنند. گردشگران عزیز تور اکراین جالب است بدانید کمتر کسی را در اکراین پیدا می کنید که بتواند به زبان انگلیسی صحبت کند. بین 400 تا 750 هزار نفر مسلمان ساکن اکراین هستند و مابقی به دو دسته ارتودوکس و کاتولیک تقسیم می شوند. واحد پول این کشور گریونی است که به طور متوسط هر دلار امریکا معادل 5 گریونی با کمی تغییرات قابل تبدیل است. برای اطلاعات بیشتر در همین صفحه با تور اکراین ما همراه باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.