یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

تور پاتایا

۱۹۹ بازديد
شهر پاتایا در کشور تایلند که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. شهر پاتایا در فاصله ۱۶۵ کیلومتری و در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد. شهر پاتایا به دلیل وجود باره‌ها و انواع محلات تفریحات شبانه ( دیسکو پاتایا )دارای مشهوریتی جهانی است. 
در طی سال هایی که ویتنام درگیر جنگ بود، تعدادی از سربازان آمریکایی برای استراحت و دوری از فضای جنگ، به پاتایا و سواحل پاتایا می رفتند. از آنجا که این شهر بسیار آرام و زیبا بوده است آنها این شهر را به بقیه نیز معرفی کردند و خیلی زود پاتایا به عنوان یکی از شهرهای زیبای دنیا معرفی شد و گردشگران فراوانی را به سمت خود جذب کرد. 
تور پاتایا یکی از پرطرفدارترین تورهای تایلند است که سالانه بیش از 5/5 میلیون توریست خارجی که بیشتر آنان را مردان تشکیل می دهند به این شهر سفر می کنند. 
برای انتخاب تور پاتایا باید بدانید که این شهر از نظر آب و هوایی به دلیل نزدیکی به خط استوا ، دارای آب و هوای گرم و استوائیست و دارای سه نوع آب و هوا است که در ماه های آبان تا بهمن گرم و خشک است ، در ماه های اسفند تا اردیبهشت هوای گرم و مرطوب دارد و در ماه های خرداد تا مهر هوای گرم و بارانی دارد. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.